W celu zaspokojenia wszelkich potrzeb naszych klientów związanych ze stolarką okienną stworzyliśmy własny wyspecjalizowany dział serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Firma nasza serwisuje wszystkie swoje produkty: okna prostokątne, okna łukowe, okna trapezowe, okna okrągłe, drzwi tarasowe, drzwi harmonijkowe, drzwi przesuwne, drzwi rozsuwane, drzwi wejściowe, rolety antywłamaniowe wraz z automatyką, bramy garażowe wraz z automatyką, roletki materiałowe i żaluzje.
Na nasze produkty udzielamy standardowo 5 lub 7 letniej gwarancji, Istnieje możliwość wydłużenia gwarancji do 10 lat (szczegóły w salonie firmowym). W okresie gwarancji serwis, regulacje i wszelkiego typu konsultacje wykonujemy bezpłatnie. Regulację i serwis okien bądź drzwi może wykonywać jedynie fachowy i odpowiednio przeszkolony personel. Gwarancja jest udzielana wyłącznie na zasadach i warunkach określonych w dokumencie „Warunki Gwarancji”. Mając na uwadze wygodę użytkowania i długoletnie poprawne funkcjonowanie stolarki okiennej należy zapoznać się z instrukcją użytkowania, która znajduje się w dokumencie „Instrukcja użytkowania”.
W wypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów staramy się dotrzeć do naszego klienta tak szybko jak to tylko możliwe (7-14 dni). W swojej flocie firma Jezierski posiada samochody przeznaczone wyłącznie do pracy w serwisie. Wychodząc naprzeciw naszym klientom usługę serwisową można wezwać poprzez zgłoszenie telefoniczne, e-mail, fax bądź tradycyjne zgłoszenie osobiste. Przy przyjęciu zgłoszenia serwisowego należy podać imię, nazwisko, adres, telefon kontaktowy, rok w którym były zakupione produkty i numer faktury. Do dobrej tradycji firmy należy wykonywanie bezpłatnie przeglądu okien i drzwi, po „brudnych” pracach budowlanych typu tynki, wylewki tuż przed wprowadzeniem inwestorów do własnego domu bądź mieszkania.
Wszystkim naszym klientom oferujemy specjalistyczne usługi serwisowe, których nie obejmuje już gwarancja, naprawy bieżące i awaryjne. Wystarczy zadzwonić, przysłać email – przedstawić problem do załatwienia. Do najczęściej zadawanych pytań należą:
Na te i inne pytania uzyskacie Państwo u nas wyczerpujące odpowiedzi.
Przykładowe koszty pogwarancyjnych napraw stolarki okiennej:
koszty dojazdu oraz koszt części zamiennych naliczane są według cennika i należy je doliczyć do kosztów usługi.
Warto jeszcze wspomnieć, że ultra-nowoczesne technologie oraz dbałość o jak najwyższą jakość naszych produktów sprawiają, iż nie musimy zbyt często wysyłać serwisantów w teren😊. Jeśli jednak zaistnieje taka potrzeba nasz serwis zbiera zasłużone pochwały.